مقدمه
نوشته شده توسط : پیش دانشگاهی ریاضی جونقان (فرید سلطانی)

دوستان عزيز بنده تا 12 تير كه كنكور سراسري رياضي و زبان رو بدم ديگه نيستم.

اميدوارم برام دعا كنيد...

 

دوستان عزيز اگر خاطره شيرين يا تلخي از دوران مدرسه و تحصيل داريد ميتوانيد براي ما ارسال كنيد تا در قسمت خاطرات ثبت شوند.

 

افرادي كه مايلند مي توانند در سايت ما عضو شوند و از امكانات بيشتري برخوردار شوند.

از همه شما ممنون ميشم پس از مطالعه مطالب برام نظر بذارين.

شما ميتوانيد ابتدا مارا در سايتتان لينك نماييد سپس در قسمت سمت راست سايت ما آدرس سايتتان را وارد كنيد و به طور اتوماتيك در سايت ما لينك شويد.

بهترین را بخواه و بهایش را بپرداز... 

كلاس رياضي وقتي ميخواست تشكيل بشه با مخالفت هاي زيادي روبرو بود و حتي مدير مدرسه تاكيد بر اين داشت كه دانش آموز هايي كه رشته رياضي رو انتخاب كردن بايد برن رشته تجربي...                

بچه ها زير بار حرف زور نرفتن؛ بالاخره بچه ها مجبور شدن برن آموزش و پرورش فارسان با هر بد بختي بود مجوز تشكيل كلاس رو بگيرن با ۱۶ نفر. 

از ۱۶ نفرسال هال دوم و سوم ۶نفر بخاطر نياوردن نمره مجبور شدن برن شهركرد... (شانزده تبديل به۱۰)

در سال چهارم(پيش دانشگاهي) ۱ نفر به جمع كلاس اضافه شد. ...شهاب صالحي... كه باعث شد كلاس ۱۰ نفره به ۱۱ نفره با يك عضو جديد تبديل بشه.

امسال(سال ۱۳۸۹) بعد از چند سال كلاس پيش دانشگاهي  رياضي با ۱۱ نفر تشكيل شد كه بچه ها قول دادن با همت و تلاش و پشتكار و كمك خداوند مهندسين آينده اين مملكت باشن.

انشاءا...


اعضاي كلاس رياضي:

فــــــــــريـدســــــــــــلطاني

حســــــــــــن كـــــــــــــاوه

مـــــــــــيلاد اسفــــــــــــرم

علـــــــــيـرضانصيــــــــــــري

مصــــــــــطفي عبـــــــــــــدلي

احســــــــــان ســـــــــــلطاني

شـــــــــــهاب صـــــــــــــالحي

مســــــــــعود عــــــــــــابدي

مـــــــــــهدي حـــــــــــــمزه

ســــــــــعادت نيـــــــــــكبخت

فــــــــــرشاد نيـــــــــــكبخت

عکس های خود را برای ما بفرستید تا در سایت با نام شما ثبت گردند.

    EMAIL:   joneghanpish@yahoo.com

 

 

 





:: برچسب‌ها: مقدمه , ابتدا , مهندسين آينده , بهترين , بها , آينده , مدرسه , كلاس , درس , ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
حضور شیطان موقع نماز:

زمانى که انسان مى خواهد نماز بخواند، شیاطین دور او را مى گیرند تا نگذارند نماز برگزار شود. وعده مى دهند که هنوز زود است و براى نماز وقت زیادى مانده ، فعلا خسته اى قدرى استراحت کن ، الان گرسنه اى قدرى غذا بخور، بعدا نماز را خواهى خواند.
بعد از این که مشغول نماز شد او را وسوسه مى کنند و توجه او را از نماز و اطاعت منصرف مى نمایند. و به چیز دیگرى مشغول مى دارند، فکر انسان را به همه جا مى برند به جز نماز.
حضرت رسول صلى الله علیه و آله و سلم فرموند: وقتى بنده اى مشغول نماز و ذکر خدا مى شود: شیطان مى آید و به او مى گوید: به یاد فلان چیز باش ، فکر فلان کار را بکن ، این قدر وسوسه مى کند تا انسان را از فکر نماز بیرون ببرد و به شک اندازد، به طورى که نداند چند رکعت نماز خوانده است .
در حدیث دیگرى آمده : وقتى انسان مشغول نماز شد شیطان مى آید سد راهش مى شود و تحریکش مى کند تا از نماز دور گردد. در این موقع جنگ و نزاع میان نمازگزار و شیطان بر پا مى شود.
به همین جهت آن مکانى را که براى نماز انتخاب شده محراب مى گویند، محراب مکان حرب و جنگ است ، چون شیطان موقع نماز در آن مکان مى آید، وسوسه مى کند که انسان را منصرف کند و انسان کوشش مى نماید با او مخالفت نماید گاهى شیطان غالب مى شود، و توجه انسان را از نماز بیرون مى برد و گاهى انسان ، این زد و خورد تا آخر نماز ادامه دارد.
لذا به انسان دستور داده شده که : وقتى مى خواهد نماز یا قرآن بخواند، از اول آمده باشد، و خود را مسلح نماید، ضربه اول را به او بزند و آن ضربه پناه بردن به خدا از شر شیطان و وسوسه هاى اوست ، قرآن هم با کمال صراحت مى فرماید:
((هنگام قرآن خواندن ، پناه به خدا ببر از شر شیطان رانده شده )).

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
مجرمان آینده را از سنین کودکی بشناسید:

کج‌خلقی‌ها، بدرفتاری‌ها و نداشتن کنترل روی رفتار در سال‌های اولیه زندگی یک کودک یکی از نشانه‌های مهم برای پیش‌بینی اعتیاد به مواد مخدر یا ارتکاب به جرم در سال‌های آینده اوست.

تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که تا سه سالگی بدرفتاری می‌کنند با احتمال بیش‌تری در آینده به مشکلات مالی و بیماری‌های گوناگون دچار می‌شوند.

محققان معتقدند شناسایی این کودکان در سال‌های اولیه زندگی آن‌ها می‌تواند یکی از روش‌‌های آسان و ارزان برای پیشگیری از معتاد شدن یک فرد به مواد مخدر و کاهش تعداد زندانیان در سال‌های آینده است.

در یک تحقیق بلندمدت که سال‌ها به طول انجامیده است دانشمندان زندگی هزار کودک را در نیوزیلند بررسی کردند تا متوجه ارتباط بین رفتار آن‌ها و میزان موفقیت آینده آن‌ها را در زمینه‌های مختلف بررسی کنند.

این کودکان به طور مداوم توسط معلمان، والدین، محققان و دیگر افرادی که در این مطالعه شرکت داشتند مورد ارزیابی قرار گرفتند و در این بین فاکتورهای بسیاری مورد توجه قرار گرفت. در این مواردی مانند میزان صبر و تحمل، نداشتن پایداری در رسیدن به اهداف، بیش‌فعالی، انجام یک کار بدون فکر کردن، خستگی‌ناپذیر بودن، وظیفه شناس بودن و بسیاری فاکتورهای دیگر به دقت توسط محققان ارزیابی شد.

بعد از گذشت چند سال دانشمندان بررسی کردند که هر کدام از این کودکان چه شخصیتی پیدا کرده‌اند.

پروفسور تری موفیت و پروفسور آوشالوم کاپسی از دانشگاه دیوک در این باره گفتند: کودکانی که قبل از انجام کارهای خود فکر نمی‌کنند و به طور ناگهانی دست به اقدام می‌زنند بیش‌تر از دیگران در دراز مدت دچار مشکلات مالی می‌شوند. آن‌ها کم‌تر از دیگران پس‌انداز می‌کنند، صاحب خانه می‌شوند و با احتمال بیش‌تری بدهکاری بالا می‌آورند.

این کودکان با احتمال بیش‌تری در آینده از همسر خود جدا می‌شوند، دست به جرم و جنایت می‌زنند و به مصرف مشروبات الکلی، سیگار، مواد مخدر و مانند آن اعتیاد پیدا می‌کنند.

کودکانی که کنترل کم‌تری روی رفتار خود دارند با احتمال بیش‌تری در آینده در تصمیم گیری و انتخاب روش درست زندگی دچار مشکل می‌شوند و حتی ممکن است تحصیلات خود را ناتمام رها کنند.

از لحاظ سلامت نیز این افراد نسبت به دیگران وضعیت بدتری دارند به طوری که احتمال ابتلا به بیماری‌های تنفسی، بیماری‌های دندان و لثه، چاقی، کلسترول بالا، فشار خون بالا و بیماری‌های جنسی در این افراد بیش‌تر از دیگران است.

پروفسور مافیت در این باره گفت: با این روش می‌توان درصد زیادی از مجرمان را قبل از آن‌که به این سمت کشیده شوند شناسایی کرد و با اعمال سیاست‌های درست آن‌ها را به سمت منطقی هدایت کرد.

خوشبختانه ما متوجه شدیم کنترل شخصی به درصد زیادی از این کودکان قابل آموزش است و در صورتی که آن‌ها در سال‌های اولیه شناسایی شوند می‌توان از بروز مشکلات در آینده پیشگیری کرد.

پروفسور کاپسی در ادامه گفت: این تحقیقات نشان می‌دهد کنترل شخصی اهمیت بسیاری در زندگی افراد دارد و باید نسبت به آن توجه بیش‌تری صورت بگیرد.

پروفسور آلکسین پیکورو در دانشگاه فلوریدا استیت که در این تحقیقات شرکت داشته است در این باره گفت: حتی در صورتی که یک فرد شروع به انجام اعمال مجرمانه کرده باشد نیز می‌توان برای تغییر روحیه او تلاش کرد. درصد زیادی از مردم تغییرپذیر هستند.

کودکان باید از سال‌های اولیه زندگی خود تصمیم گیری درست، ایفای نقش به شکل منطقی و بررسی عواقب کارهای خود را یاد بگیرند. آموزش این کارها بسیار آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از ساخت زندان‌ها، توسعه برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر و برنامه‌های پیشگیری از مشکلات اقتصادی در بین خانواده‌ها است.

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
نقاشی های ناخودآگاه ، شخصیت شما را آشكار می كند :

مطمئناً تا به حال این تجربه را داشته اید كه در كلاس درس و یا یك جلسه و سمینار حوصله تان سر رفته باشد ، آن وقت با خودكاری كه در دست دارید بر روی كاغذ مقابلتان بی هدف نقاشی هایی را می كشید. ممكن است این خطوط درهم و مبهم ، در نگاه اول چیز جالبی برای گفتن نداشته باشند ولی به اعتقاد بسیاری از روان شناسان این نوع نقاشی های ناخودآگاه نمایانگر درون و افكار ما هستند كه به دور از محدودیت های ذهن آگاهمان پدید می آیند و اسرار ناگفته ای از شخصیت ما را به تصویر می كشند ؛ آرزوها ، امیال ، ترس ها و رؤیاهای نهفته ای كه هیچ گاه نتوانسته ایم آنها را بر زبان بیاوریم .

بنا به گفته بسیاری از خط شناسان و روان شناسان ، افراد در موقعیت های متفاوتی این نقاشی ها را می كِشند ، به عنوان مثال وقتی تلفنی صحبت می كنند ، یا به سخنرانی گوش می دهند و یا یادداشت بر می دارند . و در هنگام كشیدن چنین نقاشی هایی به چیز دیگری می اندیشند و ابداً متوجه حركت قلم بر روی كاغذ نیستند .

روان شناسان تجزیه و تحلیل های زیادی را بر روی این نقاشی ها انجام داده اند و معتقدند كه همانند دست خط ها ، این خطوط درهم و مبهم نیز از الگوی خاص و منحصر به فردی برخوردارند . ولی باید گفت كه روان شناسیِ نقاشی های ناخودآگاه به اندازه ی دست خط افراد دارای قطعیت و اطمینان نیست و به عوامل بسیاری بستگی دارد كه به اعتقاد اسپنسر، خط شناس معروف ، همین امر سبب می شود تا ارزیابی صحیح آنها دشوارتر گردد. عواملی نظیر : شرایط محیط ، روحیات خود فرد ، شخصیت و میزان هوشیاری او در هنگام كشیدن این نقاشی ها .

اسپنسر می نویسد: "اگرچه اثبات درستی و صحت نقاشی های ناخودآگاه ، سخت و دشوار است ، لیكن این نقاشی های مبهم نمای جالب و ارزشمندی از افكار و شخصیت افراد را به دست می دهد".

پیشنهاد می كنیم اگر این بار شما نیز چنین نقاشی هایی را كشیدید ، آنها را دور نیندازید . می توانید نقاشی هایتان را با نمونه های زیر مقایسه كنید و ببینید چه خصوصیات و روحیاتی دارید

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
روانشناسی :


برخي از كارشناسان بر اين باورند كه مدل موي شخص مي‌تواند نشان‌گر تصوير شخصي, كيفيت زندگي, ميزان عملگرايي, خودنمايي, اثرگذاري و پايگاه اجتماعي و اقتصادي فرد باشد. برخي نيز بر اين باورند كه موي شخص مي‌تواند نشانگر بالندگي عاطفي و ناحيه‌ي زيستي باشد.
مفاهيم مختلف مدل‌هاي مختلف مو را در طول دهه‌هاي گذشته از نظر بگذرانيد. فرضاً, در دهه‌ي 60 و 70 قرن بيستم موي بلند شخص نشانه‌ي عصيان‌گري و شورشگري بود, اما امروزه در دهه‌ي 90 يك راننده‌ي كاميون بيابان نيز موهايش را بلند مي‌كند تا بسان سلطان موسيقي راك جلوه كند. بايد توجه داشت كه موهاي بلند دخترك 15 ساله تفسير متفاوتي با موهاي بلند يك زن 55 ساله دارد. در هر صورت, در اين قسمت حتي‌المقدور اسرار شناخته شده‌ي انواع مدل مو را در اختيار شما قرار مي‌دهيم. بايد توجه داشت كه نشانه خواني بايد همراه با نشانه‌هاي آشكار ساير ويژگي‌هاي فرد باشد تا بتواند فرد را به سوي تشخيص درست رهنمون شود.

موي مردان
موي بلند و موي كوتاه _ باور غالب اين است كه موي كوتاه نشانه‌ي محافظه كاري و سازگاري و موي بلند نشانه‌ي ماهيتي هنري و عصيان‌گري است. اين باور گهگاه درست مي‌نماياند؛ وليكن در همه‌ي موارد اين گونه نيست, زيرا موهاي بسيار كوتاه مي‌تواند نشانه‌ي موارد زير باشد:
فرد احتمالاً اهل ورزش است؛
در حال طي كردن دوره‌ي نظام بوده و يا اين كه در گذشته يك نظامي بوده است؛
شخص در سازمان و يا اداره‌اي كار مي‌كند كه مجبور است مويش را كوتاه نگه دارد؛ اين امر مي‌تواند نشان‌گر گرايشات هنري, عصيان‌گري و مدگرايي باشد (در صورتي كه مو به طور غريبي رنگ شده باشد و يا اين كه بسيار كوتاه باشد)؛
ممكن است نشانه‌ي محافظه‌كاري فرد باشد؛
احتمالاً شخص به نوعي مشغول درمان بوده و يا اين كه اين امر از ضرورت درماني ناشي شده است؛
احتمال دارد فرد اين گونه بپندارد كه جذابتر مي‌نماياند؛
فرد به دليل راحتي و سهولت كاري, موي كوتاه را ترجيح مي‌دهد.
اگر چه تامل در خصوص موارد بالا مي‌تواند براي تشخيص ماهيت اشخاص راهگشا باشد, ليكن بسندگي صرف به اين ذهنيات و كليشه‌ها مي‌تواند بازدارنده باشد.
موي آراسته: مردي كه با موي آراسته, سشوار كرده و تافت زده ظاهر مي‌شود و اين امر را با لباس و كفش گرانقيمت همراه مي‌كند, خواهان به رخ كشيدن موقعيت و پايگاه غبطه‌برانگيز اجتماعي و شغلي خود است.
اين حالت مي‌تواند نشانه‌ي كاميابي اقتصادي, خودمهم پنداري و اثرگذاري بر روي ديگران باشد. معمولاً مردان اين گونه براي موي سر خويش سرمايه‌گذاري پولي و زماني نمي‌كنند. در هر حال, استنباطي كه از اين حالت مي‌توان كرد اين است كه چنين مرداني بدين وسيله قدرت, توان مالي و برتري پايگاه اجتماعي خويش را به رخ ديگران مي‌كشند.
بعلاوه, همين برداشت را مي‌توان به ناخن‌هاي آراسته نيز تعميم داد.
نشانه‌هاي مرتبط با ريزش, كم پشتي و طاسي سر
مرداني كه معدود تارهاي موي باقيمانده بر روي سر خود را با دقت و وسواس محسوسي شانه مي‌كنند و به اصطلاح به آن حالت مي‌دهند, در واقع بدين وسيله خودخواهي خود را نشان داده و در عين حال نسبت به قضاوت و داوري ديگران غافل هستند. زماني كه من با چنين مرداني برخورد مي‌كنم, نخستين سوالي كه به ذهنم خطور مي‌كند اين است كه آيا اين مرد نمي‌داند كه ما چشم داريم و همه چيز را مي‌بينيم. نكته‌ي قابل توجه اين كه اين برداشت‌ها وحي منزل نيست و در همه‌ي حالات استثنا به چشم مي‌خورد.
استفاده از كلاه گيس و كاشتن و ترميم موي سر: مرداني كه با ترميم موي سر خويش كم پشتي و يا ريزش آن را جبران مي‌كنند, بدين وسيله نخوت و فقدان اعتماد به نفس خويش را نشان مي‌دهند. بعلاوه, بدين وسيله فرد با جذاب نشان دادن خويش اعتماد به نفس از دست رفته را كسب مي‌كند. در هر صورت, از نشانه‌هاي اين نوع اقدامات ترميمي مردان مي‌توان به مواردي چون برخورداري از امكانات مادي, نقص زدايي و ظاهر گرايي اشاره كرد.
استفاده از انواع كلاه‌ها: مردان طاسي كه از كلاه بيس‌بال براي پوشش اين نقيصه‌ي خود استفاده مي‌كنند, در واقع در برابر پير شدن از خود مقاومت نشان مي‌دهند. در اين ارتباط بايد به اين نكته توجه كرد كه بسياري از مردان طاس براي حفاظت از فرق و كاسه‌ي سر خويش در برابر آفتاب سوزان از اين كلاه‌ها استفاده مي‌كنند؛ ليكن اگر مردان طاس در منزل نيز از اين كلاه‌ها استفاده مي‌كنند, اين امر مي‌تواند نشان‌گر فقدان خودباوري و اعتماد به نفس باشد.
موي رنگ شده: مرداني كه موي سر خود را رنگ مي‌كنند, عمدتاً خواهان پوشاندن موهاي سفيد خود هستند و بدين وسيله خود را جوان مي‌نمايانند. روشن است كه اين وسيله در همه‌ي حالات و مقاطع سني نمي‌تواند راهگشا باشد. فرضاً چنان چه مرد 75 ساله‌‌اي داراي موهاي مشكي يك‌دست باشد, در آن صورت پنهان‌كاري كاملاً بي‌مورد است. در هر صورت, از ويژگي‌هاي اين اشخاص مي‌توان به خودخواهي, واقعيت گريزي و بسان كبك عمل كردن اشاره كرد.

موي صورت مردان

ريش و سبيل: برخي از مردم بر اين باورند كه ريش و سبيل مي‌تواند نشانه‌ي راز آلودگي شخص باشد. بايد توجه داشت كه اين برداشت درست نبوده و مردان به دلايل مختلف از موي صورت استفاده مي‌كنند.
در هر صورت, ريش و سبيل مي‌تواند به موارد زير دلالت كند:
مرد مي‌پندارد كه بدين شكل جذاب‌تر مي‌نماياند؛
مرد جوان بدين وسيله خود را سالدار مي‌نماياند؛
با استفاده از ريش, فرد سن و سال و چروك‌هاي صورت خود را مي‌پوشاند؛
فرد بدين وسيله نقص صورت خود را مي‌پوشاند؛
مرد ريشو بدين شكل ماهيت عصيانگرانه‌ي خويش را مي‌نماياند؛
مرد در جايي شاغل است كه از اين بابت محدوديتي را به شخص تحميل نمي‌كنند.

دقيقاً به طول و شكل و شمايل ريش و سبيل مردان توجه كنيد, زيرا ريش و سبيل‌هاي بلند مي‌تواند گرايشات سياسي ليبراليستي مردان را بنماياند. از سوي ديگر, ريش و سبيل نامرتب, كثيف و ناآراسته مي‌تواند نشانه‌ي ويژگي‌هايي چون كاهلي, دلمردگي, اختلالات و عوارض روحي و فيزيكي, فقدان قدرت داوري و ساير كاستي‌ها و نقايص بهداشتي باشد.

موهاي ساير قسمت‌ها: ابروان پرپشت و نامرتب و موهاي زياد دماغ و گوش مردان, نشانه‌ي اين است كه اين اشخاص به ظاهر خويش اهميتي نمي‌دهند. برخي از اين مردان بر اين باورند كه مرتب كردن و آراستن موهاي اين قسمت‌هاي صورت عملي نادرست و نامردانه است.

مدل موي نامتعارف و نمايان: مدل و يا رنگ موي غير عادي و نامتعارف مي‌تواند دلالت بر موارد زير داشته باشد:
ماهيت ناسازگار؛
فرد ماهيتي عصيانگرانه و شورشي دارد؛
فرد شيفته‌ي ماجراجويي است؛
فرد گرايشات مدپرستانه و هنري دارد؛
فرد داراي شغلي نامتعارف بوده

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/10/2 - - گفته است :
روانشناسی چهره صورت



صورت گرد
صاحب اين گونه چهره فردي است بسيار درويش مسلك، مهربان كه عاشق صلح و صفا ميباشد اين فرد ميتواند عاشق بسيار خوبي باشد.

صورت چهار گوش:
صاحب يك چنين چهره اي حتما از اراده بسيار قوی برخوردار است و به احتمال خيلي زياد هم به رهبري گروهي خواهد رسيد. جنگجوي بسار خوبي است و در عشق بسيار رك گو و مصمم ميباشد.

صورت شبه مثلث:
صاحب يك چنين صورتي از هوشي بسيار زياد و استعداد فوق العاده اي برخوردار ميباشد. اين فرد عاشقي بسيار مهربان و وفا دار به حساب مي آيد.

صورت سه گوش:
صاحب يك چنين چهره اي بسيار حساس ميباشد. فرد با وجود حساس بودن بسيار درونگرا نيز ميباشد. اين گونه افراد بعضي وقتها رويايي و رويا پرست ميشوند و امکان زيادي نيز وجود دارد كه حيله گر نيز باشند اين گونه افراد ميتوانند خيلي حسود باشند و در عين حال كمترين وفاداري نسبت به همسر و محبوبشان ندارند.

صورت مستطيلي:
صاحب اين گونه چهره هميشه در زندگي موفق ميباشد. جاه طلب هستند و حتما نيز به مقامهاي بالايي خواهند رسيد. بسيار قدرتمند هستند و همه را در سطح پايين تر خورد ميبينند.

ابرو

دلپسند ترين ابرو آني است كه بسيار تميز و كشيده باشد و قوس زيبايي روي چشم باشد.اگر انتهاي باريك ابرو به طرف بالا متمايل شده باشد صاحب آن بسيار شجاع و وفا دار ميباشد و در سخت ترين شرايط نيزدوست و محبوبش را تنها نخواهد گذاشت.

اگر انتهاي ابرويي دراز و متمايل به پايين باشد صاحب آن بسيا خوش شانس خواهد بود و در موقعيت اجتماعي حتما مقام بالايي خواهد يافت و بسيار ثروتمند خواهد شد. داشتن همسري با اين مشخصات آرامش خيال به همراه خواهد داشت.

اگر ابرو پر پشت و كوتاه باشدصاحب آن بسيار با شخصيت و خانواده دوست و متعصب خواهد بود.

اگر موهاي ابرويي در دو جهت مخالف رشد كرده باشد صاحب آن غير قابل اطمينان و اعتماد خواهد بود.

اگر ابرويي به طور مستقيم و متمايل به بالا باشد صاحب آن بسيار رويايي و ميتواند عاشقي بسيار هيجان انگيز باشد.

ابروان قوسي به شخصي تعلق دارند كه بسيار زورگو، خود مختار با قدرت بيش از اندازه و غير قابل كنترل جنسي ميباشد.

ابرواني كه در وسط به هم رسيده باشندبه شخصي تعلق دارند كه بسيار مصمم ميباشد و بجز عقيده خودش به عقيده كسي اهميت نميدهد و ميتواند عاشقي بسيار زورگو باشد.

صاحبان آبروان مستقيم و به هم چسبيده بسيار رك گو هستند و به نظريه و عقايد ديگران در مورد خود كمترين اهميتي نميدهند.

چشمها

صاحب چشمهاي درشت ، بسيار حساس و در عين حال از صميميت زياد برخوردارند.

اگر مردمك چشمي درشت باشد صاحب آن بسيار سخاوتمند و وفادار و صميمي ميباشد و نسبت به معشوق و همسر وفادار خواهد بود.

اگر مردمك چشمي كوچك است صاحب آن حساس و شخصيتي منزوي طلب خواهد داشت.

اگر عنبيه چشمي درشت باشد، صاحب آن بسيار حساس بوده وبه راحتي ميرنجد و ممكن است بدون دليل خوشحال شود و با كوچكترين بهانه اي به گريه بيفتد.

اگر عنبيه چشمي كوچك باشد صاحب آن احتياج بسيار زيادي به توجه ديگران دارد و به سادگي احساسش را بروز نميدهد.

چشماني كه بيش از حد معمول به هم نزديك باشند ، صاحب آن بسيارنكته سنج خواهد بود و جزئيات هيچ چيز از نظرش دور نخواهند ماند. گاهي اوقات يك چنين افرادي ميتوانند بسيار تنگ نظر باشند.

اگر چشماني بيش از حد معمول از هم فاصله داشته باشند صاحب آن بسيار متفكر خواهد بود. يك چنين شخصي از وسعت فكري بيش از اندازه برخوردار خواهد بود و به طور كلي يك چنين افرادي را ميتوان بسيار باهوش و در عين حال روشنفكر ناميد. خواسته ها و توقعات يك چنين فردي از زندگي بيش از حد ميباشد و اراده اش را هو دارد كه به همه خواسته هاي خود برسد.

دماغ

دماغ كوتاه:
صاحب يك چنين دماغي حتما داراي يك شخصيت ممتاز ميباشد، با روحيه اي بسيار شاد و با دست و دلبازي بسيار زياد . عشق براي يك چنين شخصيتي بسيار مهم به شمار ميرود و خود نيز بسيار عاطفي ميباشند.

دماغ بلند:
قدرت اراده بسيار زياد و طبيعت گرم از مختصات چنين دماغي هستند، يك چنين شخصي از نظر جنس مخالف بسيار محبوب ميباشد و در عين حال نيز خود فردي بسيار مسئول ميباشد. اگر دماغ شخصي بسيار بلند ميباشد شخصي بيش از اندازه جاه طلب خواهد بود و در عين حال بسيار كله شق.

اگر دماغي به صورت محدب باشد صاحب آن عاشق تفريح ميباشد و همه سعيش را براي خوشحال كردن محبوب ، دوست و همسرخود خواهدنمود. در عين حال صاحب يك چنين دماغي شخصي بسيار پول پرست خواهد بود ولي اگر كسي صاحب دماغ مقعري باشد، برعكس بالايي بسيار سخاوتمند و دست و دلباز خواهد بود و براي محبوب و همسرش مرتب كادوهاي گرانبها خواهد خريد .


اگر دماغي بسيار پهن باشد صاحب آن بسيار حساب گر خواهد بود و در عين حال در عشق و ازدواج بسيار وفا دار است .

لبها

اگر شخصي صاحب لبهاي باريك باشد هرگز نبايد از او انتطار ابراز عشق و عاطفه زياد داشت و هر گاه يك چنين فردي به شما ابراز عشق بكند بايد آن را جزو يكي از معجزات به حساب بياوريد.

صاحب لبهاي پر گوشت و كلف حتما بسيار حراف تشريف دارد و سخنش نيز دلنشين خواهد بود. اين شخص هميشه آماده كمك به كساني است كه احتياج به او دارند و در عين حال كه سخنران بسيار خوبي به حساب مي آيد مستمع فوق العاده اي نيز هست . اين گونه افراد بسيار قابل اعتماد ميباشند و از طرف ديگر بسيار شهوت پرست نيز ميباشند.


/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
خواهر بزرگ‌تر زمین پیدا شد

پس از یک سال، اخترشناسان کشف کوچک‌ترین سیاره فراخورشیدی را تایید کردند. سیاره زمین‌مانند کپلر10b 1.4 برابر زمین قطر، 4.6 برابر زمین جرم و دمایش 1370 درجه سانتی‌گراد است.
سیاره جدید قطر این سیاره حدود 18000 کیلومتر، وزن آن 26 میلیون میلیارد میلیارد کیلوگرم و چگالی‌اش 8800 کیلوگرم بر مترمکعب است که بسیار نزدیک به چگالی آهن خالص است. بنابراین این سیاره باید سنگی و مملو از عناصر سنگین باشد. نیروی گرانش در سطح این سیاره 2.35 برابر زمین است و بنابراین فردی که روی زمین 100 کیلوگرم وزن دارد، در سطح این سیاره 235 کیلوگرم وزن خواهد داشت. این سیاره در فاصله نزدیکی از ستاره میزبانش در حرکت است و هر 20 ساعت به دور آن می‌چرخد؛ بنابراین نمی‌تواند میزبان مناسبی برای حیات باشد. این منظومه 560 سال‌نوری از زمین فاصله دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از بی‌بی‌سی، تلسکوپ فضایی کپلر که با هدف جستجوی سیارات زمین‌مانند فراخورشیدی و بخصوص نمونه‌های مستعد حیات ساخته شده، سیارات را با استفاده از روش گرفت‌جزئی به هنگام عبور سیاره از مقابل ستاره میزبانش کشف می‌کند. قرص سیاره هرچند بسیار کوچک است، اما بخشی از نور ستاره میزبان را سد می‌کند و روشنایی ستاره از دید ناظر زمینی افت می‌کند. با اندازه‌گیری مقدار افت نور ستاره می‌توان شعاع سیاره را تعیین کرد و با توجه به دوره تناوب تکرار این پدیده و اندازه‌گیری جرم ستاره، می‌توان مدار سیاره را به‌دور ستاره‌اش اندازه‌گیری کرد.
هرچند این کشف بیش از یک سال پیش توسط تلسکوپ فضایی کپلر انجام شد، اما این اندازه‌گیری‌های دوباره اخترشناسان با استفاده از تلسکوپ 10 متری کک در هاوایی بود که اثرات سیاره را بر ستاره میزبانش اندازه‌گیری کرد و وجود کپلر 10b را به تایید رساند. حرکت سیاره به دور ستاره‌اش باعث جابجایی بسیار اندک ستاره در فضا می‌شود و این سرعت اندک ستاره روی پرتوهایی که منتشر می‌کند، تاثیر می‌گذارد. این تاثیر خود را به‌شکل جابجایی خطوط طیفی نشان می‌دهد و با اندازه‌گیری این جابجایی، می‌توان جرم سیاره را نیز حساب کرد.
با گذشت پانزده سال از کشف نخستین سیاره فراخورشیدی، اخترشناسان تاکنون حدود 500 سیاره فراخورشیدی کشف کرده‌اند که کپلر 10ب کوچک‌ترین و چگال‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. با این حال مانند اغلب سیارات فراخورشیدی کشف‌شده، نزدیکی بسیار زیاد به ستاره میزبان موجب شده دمای سطح آن در روز به 1370 درجه سانتی‌گراد برسد و در چنین شرایطی، این سیاره فاقد جو و بالتبع آب مایع در سطحش خواهد بود؛ شرایطی که بدون آن‌ها پدید آمدن حیات غیرممکن به‌نظر می‌رسد.
این کشف که یکی از بزرگ‌ترین اکتشافات تاریخ بشر لقب گرفته، در دویست و هفدهمین نشست سالانه انجمن نجوم آمریکا در سیاتل و توسط تیم مطالعاتی کپلر ناسا اعلام شد.

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
خواب هزاران ساله را آشفتن بي‌تاوان نيست.....
بي‌ترس بگو كه زمين مي‌چرخد
بي‌ترس بگو كه خورشيد ثابت است
بگو كه نگفتنت جنايت است و [تاريخ] جانيان را نخواهد بخشيد.
گاليله

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
پدر وپسري در كوه قدم مي زدند كه ناگهان پاي پسر به سنگي گير كرد و به زمين افتاد و داد كشيد: (( آآآآي ي ي))!! صدايي از دور دست آمد: ((آآآآي ي ي))!!! پسر با كنجكاوي فرياد زد: ((كه هستي؟)) پاسخ شنيد: ((كه هستي؟)) پسر خشمگين شد و فرياد زد: ((ترسو!)) باز پاسخ شنيد: ((ترسو!)) پسر با تعجب از پدر پرسيد: ((چه خبر است؟)) پدر لبخندي زد و گفت: ((پسرم! توجه كن)) و بعد با صداي بلند فرياد زد: ((تو يك قهرمان هستي!)) صدا پاسخ داد: ((تو يك قهرمان هستي!)) پسر باز بيشتر تعجب كرد پدرش توضيح داد(مردم مي گويند اين انعكاس كوه است ولي در حقيقت انعكاس زندگي است. هر چيزي كه بگويي يا انجام دهي، زندگي عيناً به تو جواب مي دهد. اگر عشق را بخواهي، عشق بيشتري در قلب تو به وجود مي آيد و اگر دنبال موفقيت باشي، آن را حتماً بدست خواهي آورد. هر چيزي را كه بخواهي و هر گونه كه به دنيا و آدم ها نگاه كني، زندگي همان را به تو خواهد داد.))

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
زندگي قصه مرد يخ فروشيست که از او پرسيدن فروختي؟
گفت: نخريدند تمام شد!
پيروزي آن نيست که هرگز زمين نخوري، آن است که بعداز هر زمين خوردني برخيزي!
(گاندي)

/weblog/file/img/m.jpg
الهه وکیلی مطلق در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
دست نوشته های مهاتما (روح بزرگ) گاندی!
من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان‌ صفت باشم
من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم
من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم
چرا که من یک انسانم، و این‌ها صفات انسانى است
و تو هم به یاد داشته باش: من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى، من را خودم از خودم ساخته‌ام
منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است
تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان
و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى
و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه
ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى
می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم
می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم
چرا که ما هر دو انسانیم
این جهان مملو از انسان‌هاست
پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد
تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم
قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است
دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می‌ستایند
حسودان از من متنفرند ولى باز می‌ستایند
دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم
چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت
نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى
من قابل ستایشم، و تو هم
یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد
به خاطر بیاورى که آن‌هایى که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى
همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت
اما همگى جایزالخطا
نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى و یادت باشد که این ها رموز بهتر زیستن هستند .
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ از خدا می‌خواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد، نه آنچه را که آرزو داری، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار.
هیچ وقت از مشکلات زندگی ناراحت نشو، کارگردان همیشه سخت‌ترین نقش‌ها را به بهترین بازیگر می‌دهد.
خداوند اگر آرزویی در تو قرار داده، بدان توانایی آن را در تو دیده است.
باران رحمت خدا همیشه می‌بارد، تقصیر ماست که کاسه‌هایمان را بر عکس گرفته‌ایم.
دوست داشتن یک نوع باوره، خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد.
دوری فقط تعبیری است که فاصله‌ها از ما دارند، اما بی‌خبرند از نزدیکی دل‌هایمان.
زندگی حکمت اوست، زندگی دفتری از حادثه‌هاست، چند برگی را تو برگ می‌زنی و مابقی را قسمت.
سعی کنید آنچه را دوست دارید بدست آورید و گرنه ناگزیر خواهید شد هر چه را که بدست می‌آورید دوست داشته باشید.
بیرون زتو نیست هر آنچه در عالم هست، از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی.
به خدا گفتم به من همه چیز بده تا از زندگی لذت ببرم، خدا گفت: به تو زندگی دادم تا ازهمه چیز لذت ببری


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: